Od 23 do 28 lipca do godz. 15:00: składanie wniosków o przyjęcie na ewentualne wolne miejsca
Podania w rekrutacji uzupełniającej (formularz do pobrania poniżej) mogą Państwo składać osobiście w sekretariacie szkoły w godzinach pracy sekretariatu (9:00-15:00). Do podania należy dołączyć kopię świadectwa ukończenia szkoły podstawowej i kopię zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty.
5 sierpnia do godz. 12:00: komisje rekrutacyjne podają do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych w rekrutacji uzupełniającej
Wyniki sprawdzisz w szkole, w której ubiegałeś się o przyjęcie.
Od 5 sierpnia od godz. 12:00 do 7 sierpnia do godz. 12:00 należy złożyć potwierdzenie woli przyjęcia w rekrutacji uzupełniającej - oryginał świadectwa i zaświadczenie o wynikach egzaminu plus wskazane przez szkołę inne dokumenty:
Należy pamiętać, że na części z wymienionych dokumentów konieczny jest podpis Rodzica/Prawnego Opiekuna, to ważne zwłaszcza w przypadku, gdy Kandydat samodzielnie będzie składał dokumenty.
W związku z zapytaniami Informujemy, że oryginały dokumentów potwierdzających wolę przyjęcia złożone w czasie rekrutacji może odebrać ze szkoły wyłącznie Rodzic lub Prawny Opiekun dziecka, po przedłożeniu pisemnego oświadczenia o rezygnacji z miejsca.
Więcej o zasadach rekrutacji znajdą Państwo pod wskazanym linkiem:
https://edukacja.um.warszawa.pl/harmonogram-rekrutacji2
00-180 Warszawa
ul. Miła 7